torsdag den 21. marts 2013

Ny og nysgerrig

Så fandt modet vej til mig..
Jeg har længe - som i rigtig længe - overvejet at oprette en blog, men har ikke turde. Og hvad er der så lige at være bange for tænker du måske, men tro mig, det er der rigtig mange bud på i mit hoved. Sådan er det med mange ting, og det er nok noget der kommer til at give sig til udtryk på denne blog.

Jeg vil fortælle kort om mig selv og hvor jeg står i mit liv, og hvad tanken med denne blog er;
Først og fremmest, så er jeg en ung kvinde, med mange tanker omkring livet og tilværelsen. Dette er meget udpræget for mig, og på papiret kaldes det for diagnoser. Jeg har en hel række af dem, deriblandt borderline personlighedsforstyrrelse, dependent personlighedsforstyrrelse, spiseforstyrrelse og angst. Selvfølgelig er jeg på trods af disse 'titler' stadig bare mig, men jeg har altså nogle ting med i bagagen, som med al sin magt forsøger at gøre livet svært for mig - og det lykkes desværre meget godt.

Derfor kan titlen på min blog måske også undre lidt, for elsker jeg livet? JA, i bund og grund så elsker jeg livet, men somme tider, så kan jeg godt synes det er fandenivolsk og skide træls - men jeg bryder mig heller ikke om alternativet!

Så denne blog vil primært komme til at indeholde mine tanker om livet med dets op- og nedture og ikke mindst vejen til at lære at håndtere disse. Jeg har et ønske om at nogen måske kan bruge nogen af mine erfaringer til noget, men ikke mindst, så vil jeg øve mig i at sætte ord på mine tanker og følelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar