torsdag den 11. april 2013

Kriller i maven

Så er det i morgen det går løs. I morgen bliver en fyldt op dag, forhåbentlig på den gode måde.

Jeg skal fra morgenstunden i DAT og jeg "glæder" mig! Der er så meget der fylder inden i mig, som jeg skal have luft for og råd/redskaber til at håndtere. Samtidig frygter jeg det også lidt, er så bange for at få 'skæld ud' over at jeg ringede i fredags.. Min fornuft siger at frygten ikke er berettiget, men følelserne siger det modsatte. Heldigvis kan jeg få det be- eller afkræftet i morgen - endelig! Og så er der lige det der med at komme for sent, jeg er SÅ bange for at det sker. Jeg ved godt det kun er sket én gang, men det sidder printet i mig og kræver tid for at forsvinde igen. Det er opslidende..

Efter DAT skal jeg suse hjem og hente mine ting, og så skal min veninde køre mig til stationen. Skal mødes med en af de andre der skal med i weekenden (som jeg kun har mødt én gang før), blot en time efter at jeg er færdig i terapi, så har lidt stress. Jeg håber jeg når det! Det skal jeg.
Jeg tror det bliver en intens weekend, det er jeg faktisk ret sikker på at det bliver. Men forhåbentlig kommer alt det gode til at overskygge intensiteten, som godt kan være lidt hård ved mig. Sidst jeg var af sted på sådan en weekend gik det desværre skidt. Men det var også lige efter jeg var blevet sygemeldt - og havde taget en overdosis - så det er måske forståeligt nok at det var ekstra hårdt. Denne gang har jeg forholdsvis ro på mit liv.
Så alt i alt glæder jeg mig til at skøn weekend, som med garanti kommer til at byde på en masse skønne unge mennesker!

Søndag slutter kurset kl. 15, og da har min farmor inviteret til fødselsdag. Så jeg skal skynde mig at hoppe på et tog og så suse hjem til hende. Tror jeg er rimelig bombet på det tidspunkt, men hun bliver altid så glad for at se os, så kunne ikke nænne at blive væk. Til genæld kan jeg sove rigtig længe mandag, der er nemlig ingen 'skole' den kommende uge. Så det vil jeg udnytte. :)

Skal se om jeg kan komme lidt tidligere i seng i aften, så jeg kan være frisk til i morgen og ikke mindst resten af weekenden. Men det bliver nok ikke nemt at sove, men al den kriller i maven.

2 kommentarer:

  1. Uha, det er mange ting, du skal her i weekenden. Jeg er imponeret over, at du kan tage afsted til sådan noget med social angst. Har du altid kunnet det? Håber inderligt, det bliver en succesoplevelse! <3

    SvarSlet
  2. Nej jeg tror ikke altid jeg har kunnet det. Tror mest det er fordi jeg virkelig brænder for det her og det ved jeg de andre deltagere også gør. Og så er vi jo i samme båd. De andre har også 'issues'.

    SvarSlet